img +36703635060
img bejelentkezes@koncsekgyogytornasz.hu
img Kölcsey utca 13., Szeged, 6720
AZ ÜLÉS AZ „ÚJ DOHÁNYZÁS”

AZ ÜLÉS AZ „ÚJ DOHÁNYZÁS”
  • Posztolva:2016-12-01

  • Írta:

  • Kategória:

    Egyéb

  • Hozzászólások:0

Azok, akik naponta 8 – 10 vagy akár 12 órát is ülő, egyoldalú terheléssel járó pozícióban töltenek bizonyítottan hamarabb tesznek szert valamilyen mozgatószervrenszeri betegségre, nagyobb a rizikója a túlsúlynak és az ezzel járó megbetegedéseknek.

Mit lehet tenni?

  1. A munkakörnyzetet ergonomikusabbá, az ön testi adottságaira, esetleg már meglévő panaszira kell alakítani. Volt már olyan páciensem, aki az átlagnál magasabb volt, ellenben, napi 8 órát ült olyan székben és asztal előtt, ami az átlagos 170 cm –es magasságra volt tervezve. Már relatíve rövid idő, néhány hónap is elegendő, hogy ennek látható és érezhető hatása legyen.
  2. Számos alternatív ülés módozat létezik (instabil eszközök, ékpárna, deréktámasz stb.), ami a test számára kellemesebb hatásokkal bír, mint egy rosszul kialakított forgó szék.
  3. Az ön „gyenge pontjait” kielemezve és arra fókuszálva, néhány, a munkahelyén és végezhető egyszerű gyakorlatot érdemes a mindennapok részéve tenni, melyek nemcsak a testim hanem a kognitív funkciókra, teljesítményre is jó hatással vannak.

Ha ön is ülő munkát végez és már érzi ennek a negatív hatásait, ne várja meg amíg komolyabb panaszai lesznek. Keressen bizalommal!

Önnek van már gyógytornásza?

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..